Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Σαν και σήμερα......πριν 1 εβδομάδα....

Το σχολείο μας, 4ο Λύκειο Χαλκίδας, το περασμένο ΠΣΚύριακο εκπλήρωσε μία από τις σημαντικότερες επιθυμίες των μαθητών του. Από την αρχή κιόλας της σχολικής χρονιάς φήμες ακούγονταν πως τόσο η Γ' όσο και η Β' Λυκείου θα πήγαιναν πολυήμερη εκδρομή. Η έκπληξη εκ μέρους των μαθητών ήταν μεγάλη, καθώς ποτέ από την ίδρυση του σχολείου αυτού μέχρι και πέρσι δεν δόθηκε η ευκαιρία στους μαθητές του 4ου να νιώσουν τη χαρά μιας πολυήμερης ΣΧΟΛΙΚΗΣ εκδρομής, λόγω των συνεχών καταλήψεων μεγάλης διάρκειας.Το φαινόμενο των καταλήψεων ωθούσε τη Δευτεροβάθμια να στέλνει κάθε χρόνο στη Διεύθυνση του σχολείου μας έγγραφο, με το οποίο απαγόρευε τη διεξαγωγή οποιασδήποτε πολυήμερης ή μονοήμερης εκδρομής,ακόμη και του συνήθους μηνιαίου περιπάτου!
Παρόλ΄ αυτά οι μαθητές φέτος συνειδητοποίησαν πως μία ανούσια πολυήμερη κατάληψη δεν θα μπορούσε σαφώς να προσφέρει το παραμικρό σε σχέση με τις εμπειρίες που θα μπορούσαν να αποκομίσουν από μία 3ήμερη εκδρομή,εμπλουτισμένη με γέλιο, χαρά και ενθουσιασμό.
Ας μιλήσουμε όμως τώρα λίγο πιο συγκεκριμένα. Η 3ήμερη εκδρομή στα Γιάννενα είναι πλέον γεγονός στο χώρο του σχολείου. Όλα τα παιδιά καταφέραμε να οργανωθούμε και να συντονιστούμε άψογα, έτσι ώστε να λειτουργήσουν όλα όπως τα θέλαμε, χωρίς απρόοπτα....Έτσι, στις 25-2-2011 και ώρα 6:15 π.μ τα δύο λεωφορεία που επρόκειτο να μας μεταφέρουν και να μας συνοδέψουν στα πιο αξιόλογα μέρη των Ιωαννίνων, γέμισαν από παιδιά. Αν και ξημερώματα, η νύστα δεν μπόρεσε να νικήσει τον ενθουσιασμό μας. Μέσα στα λεωφορεία επικρατούσε τοσο το γέλιο, όσο και το τραγούδι.... ακόμα και ο χορός..!! Συνολικά κάναμε 3 στάσεις έως ότου φτάσουμε στα Γιάννενα (λίγο εξω από τη Λειβαδιά, στην Αμφιλοχία και την Πάργα).Τελικά, στις 7:30 το απόγευμα φτάσαμε στα Γιάννενα και στο χώρο διαμονής μας: το Epirus Palace, το οποίο είναι πραγματικά ένα παλάτι της Ηπείρου!!. Το βράδυ πήγαμε σε ένα από τα club της πόλης,το λεγόμενο Must..... Το πρωί του Σαββάτου μετά το πρωινό, επισκεφτήκαμε το πανέμορφο Σπήλαιο του Περάματος με τα 500 σκαλοπάτια του και τα 2 χλμ περίπου περιήγησης. Από τις 12 το μεσημέρι ως τις 6 το απόγεμα αφεθήκαμε ελεύθεροι στην πόλη. Αφού επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο κατά τις 7, στις 9:30 επισκεφτήκαμε ένα ρεμπετάδικο της πόλης, το λεγόμενο ''Νέο Σούσουρο''...τα λόγια είναι περιττά....! Και φτάσαμε στην Κυριακή.... αφού πήραμε το πολυτελές πρωινό μας, επισκεφτήκαμε το Μουσείο του Βρέλη με τα κέρινα ομοιώματα... Σαφέστατα, ένα από τα πιο εντυπωσιακά μουσεία της χώρας μας.... χωρίς υπερβολή... πανέμορφο!Γύρω στις 12 το μεσημέρι έφτασε η ώρα της αναχώρησης. Πρώτη μας στάση το πανέμορφο και χιονισμένο αυτή την περίοδο Μέτσοβο. Έπειτα,ακολούθησαν τα εκπληκτικά Μετέωρα και τέλος η Λαμία. Περίπου στις 10:20 το βράδυ τα δύο λεωφορεία έφτασαν στην πόρτα του σχολείου μας. Τα παιδιά κουρασμένα από το ταξίδι, αλλά και κάτι παραπάνω από ευχαριστημένα και ενθουσιασμένα αναχώρησαν για τα σπίτια τους.
Στο σημείο αυτό, να ευχαριστήσουμε τους κ.κ. Σιόλια Νικόλαο, Σπανό Ιωάννη, Στάθη Ευαγγελία, Αρβανίτη Ιωάννα, Λαφαζάνη Ευάγγελο και Μουζέλη Χρυσούλα για την πολύτιμη βοήθειά τους και για την ευθύνη που ανέλαβαν να συνοδέψουν 101 παιδιά..

Τα καλύτερα έρχονται.. ;) με την 5ήμερη του χρόνου, στην οποία θα περάσουμε ακόμη πιο τέλεια!!!
Εμπειρίες που δεν θα ξαναζήσουμε ποτέ...
Ευχαριστούμε το σχολείο μας και όλους τους αρμόδιους που μας πρόσφεραν απλόχερα αυτήν την ευκαιρία.